Wnioski przyjmowane będą w Urzędzie Gminy w Jaśle w Biurze Obsługi Klienta (parter) do czasu uzupełnienia brakującej liczby wniosków (najpóźniej do 21.10.2019 r. do godz. 15.30). Celem projektów jest umożliwienie właścicielom budynków pozyskania do 85% kosztów kwalifikowanych dofinansowania na wymianę starego pieca opalanego paliwem stałym na nowe, bardziej ekologiczne i energooszczędne źródło ciepła (kotły gazowe).
Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z projektem umowy uczestnictwa w projekcie, regulaminem oraz pobrać niezbędne dokumenty. Wypełnioną deklarację udziału w projekcie wraz z ankietą mieszkańca oraz pozostałymi dokumentami (jeżeli dotyczy) będzie można składać w urzędzie gminy w Biurze Obsługi Klienta.
Ocena wniosku sporządzona zostanie w oparciu o kryteria punktowe zawarte w Regulaminie. W przypadku pozytywnej oceny wniosku, gmina zakwalifikuje do projektu dodatkowe osoby w ilości wynikającej z uzgodnień z dotującym.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku inwestycje realizowane będą w latach 2019-2021. Przez okres pięciu lat od wykonania inwestycji, instalacja pozostanie własnością gminy. Po 5-letnim okresie trwałości zostanie ona nieodpłatnie przekazana mieszkańcowi. Obowiązkiem właściciela budynku będzie ubezpieczenie instalacji (np. w ramach ubezpieczenia budynku) oraz demontaż i utylizacja starego źródła ciepła. VAT (8%) stanowi koszt niekwalifikowany i będzie musiał zostać poniesiony w całości przez mieszkańca.
Informacja o naborze
Regulamin szczegółowy
Wzór umowy - kotły gazowe
Oświadczenie o likwidacji kotła
Deklaracja uczestnictwa w projekcie